Memur Kemal'den Yeni Hamle!

Bir süre önce Tayyip Bey'i mizah dergilerine havale eden Memur Kemal, son hamlesi ile siyaset arenasında adından oldukça yoğun bir şekilde söz ettiriyor..

Memur Kemal Bey Çemişgezek ziyaretinde sert üslubuyla dikkat çekerken, Tayyip Bey ile ilgili tespit ve iddialarına devam etti.


Referandum ile ilgili olarak; "Öyle her gördüğünüz referanduma evet demeyin. Geçmiş yılların referandum sonuçlarına bakmadan, profesyonel yardım almadan referandumda oy kullanmak, bir vatandaşın ülkesine yapabileceği en büyük kötülüklerden biridir. Ama bizler biliyoruz ki sizler kötü insanlar değilsiniz. Evet demeyeceğinizi biliyorum! Şimdi de burdan Evet oyu vermeyeceğinizi Tayyip Bey'e duyurmanızı istiyorum" şeklinde konuşurken, Tayyip Bey'i havale ettiği mizah dergilerinin ne yazık ki hayalindeki kadar etkili olamadığını bildirdi.

Memur Kemal konu ile ilgili olarak; "Biliyorsunuz bir süre önce Tayyip Bey'i bir takım mizah dergilerine havale etmiştim. ancak bugün görüyorum ki bu girişimimiz meyvesini etkili bir biçimde vermiş değil. Ne yapabilirz diye düşündük? Nasıl yapsak da  halkımıza bu doğrultuda hizmet etsek dedik. Ve o sırada Baterist oğlum çıka geldi. Taksim'de rock barlardan tanıdığı birkaç arkadaşının mizah ile alakalı birşeyler yaptığını söyledi ve baba dedi bu çocuklar bu işi yapar. Bende şimdi diyorum ki, Ey Tayyip Bey!! Seni BETON'a havale ediyorum!"

Konuşması coşkuyla karşılanan Kemal Bey konuşmasının ardından yöre halkından birkaç bebeği sevip birkaç teyzenin elini öperek Cemişgezek'den ayrıldı.

0 yorum: